Sivut

keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Gah

Jee 83,2 jee 15kg rikki jee.

Jee en oo liikkunut yhtään tarpeeksi jee olen huono ihminen jee.

Että silleen.

Minun liikuntamotivaationi on kadonnut. Siis kertakaikkiaan totaalisen kadonnut. Juokseminen ei huvita, punttisali ei huvita, kuntopiiri ei huvita, lajitreeni nyt vielä jotenkuten muttei niin paljon sekään kuin normaalisti. Ja niinpä sitten olen istunut kotona. Syönyt karkkiakin, en kyllä mitenkään järjettömiä määriä (painokin laskenut), mutta syönyt kuitenkin. Olen minä liikkunut, juuri nippanappa 4 kertaa viikossa, ettei nyt ihan kaikki tehty työ valu hukkaan. Mutta ääh.

Mikä minua vaivaa?! Mikä lie kaamosmasennuksen esiaste, en tiedä, mutta ärsyttävää tämä on. En saa mitään aikaiseksi, en lähde lenkille, makaan sohvalla ja nukkuisin vaikka kellon ympäri joka yö. Ja kun en saa nukkua niin sitten olen väsynyt ja ärtyisä ja yleisesti ottaen todella miellyttävä ihminen.

Blaah.

Päätin, että nyt on aika pysäyttää tämä homma. Vaikka alkuun vääntäisinkin itkua lenkillä. Tänään minä lähden juoksemaan, huomenna puntille, perjantaina aamulenkille ennen reissuun lähtöä, lauantaina puntille reissusta palaamisen jälkeen ja sunnuntaina ehkä uimaan. Nyt riittää. Minä en halua olla tällainen. Minä en ole tällainen. Minä nautin liikkumisesta, kipeistä lihaksista, tuloksista, hyvästä olosta treenin jälkeen saunassa. Sarja-avaukseen on kaksi viikkoa ja minä olen tällaisessa jamassa, se ei vaan käy.

Porkkana? Ei ole. Kyllä minun nyt saakeli sentään pitää pystyä olemaan oma itseni, oma urheilusta nauttiva itseni, ilman mitään palkintojakin.

2 kommenttia:

  1. - 15, hyvä sinä! :)

    Tuo ihan viimeinen parin virkkeen kappale on paras! Just noin sen pitäisi mennä. Oot miun sankari. <3 Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koin tämän oivalluksen tänään. Siis just kun eka aattelin, että jos vaikka saisin palkinnoksi sukset tms. jos oon ihmisiksi veronpalautuksiin saakka. Sitten tajusin, että on se nyt helevetti soikoon kumma homma jos en saa tehtyä asioita mistä oikeasti nautin aivan suunnattomasti ilman jotain palkintoja... huoh.

      Kiitos tsempeistä. Ja samaa sinne. Oon lukenut sun blogia, mutta jostain syystä oon ollut superlaiska kommentoimaan viime aikoina.<3

      Poista

Kiitos kommentistasi, arvostan sitä! :)